دلمرده

دلمرده

زمین دلمرده ، سقف آسمان کوتاه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 30155
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


بنگرید....

مار از پونه، من از مار بدم میآید

یعنی از عالم بیدار بدم میآید

هم ازین هرزه علفهای چمن بیزارم

هم از هم صحبتی خار بدم میآید

دوست دارم به ملاقات سپیدار روم

ولی از مرد تبردار بدم میآید

ای صبا بگذرو از من به مرد تبردار بگو

که ازین کار تو بسیار بدم میآید

دوست دارم بنویسم بزنم بر در باغ

که من از اینهمه دیوار بدم میآید

آه ای گرمی دستان زمستانی من

دارد از کوچه و بازار بدم میآید

عمق تنهایی احساس مرا دریابید

دارد از اینهمه انکار بدم میآید

لحظه ها مثل ردیف غزلم تکراریست

دارد از اینهمه تکرار بدم میآید

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت8:35---11 مهر 1390
سلام دوست عزیز...

برای حمایت از وب علوم تربیتی خواهشمندم که به این وب تشریف بیآورید و کد بنر(لوگو) این وب را در تنظیمات وبلاگ یا وبسایتتان قرار بدهید.

در ضمن اگر مایل به تبادل لینک با وب علوم تربیتی هستید از طریق تبادل لینک هوشمند اقدام نمایید.



منتظر حضور گرم شما هستم...





با تشکر
مدیریت و نویسنده وب علوم تربیتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ramin تاريخ: دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to onecold.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com